Anneolmak188 Kızlar dün gece lavaboya giderken idrarı tutamadım ama sumu idrarmı bilmiyorum çocuğumda bugün pek oynamadı az oynadı hatırlayamıyorum ne oldu tam sersemlikle suyum gelmişse eğer nasıl anlarım geçti üstünden tabi de
Semanur21 Anneolmak188 su geldikten sonrada sızıntı şeklinde geldiğini söylüyorlar sizde tuvalet sonrası ıslaklık oldu mu eğer emin değilseniz bi doktora görünün ne olur ne olmaz içiniz rahat eder en azından
Anneolmak188 [silindi] ya ayıptır söylemesi bakdım diye hayal meyal hatırlıyorum değişik renkti yani tam yeşil diyemem
[silindi] Anneolmak188 bilemedim canım için rahat değilse doktora git Orada muayene edip anlıyorlar su mu geldi
Anneolmak188 [silindi] nebiliyim şimdi doktorada gitmek istemedim böyle bişey yoksa eşim 1 haftadır uğraşıyor benle zaten boşa panik olsun istemedim ama su geldikden sonra çocuk oynarmı acaba
[silindi] Anneolmak188 suyun gelmesi ile çocuğun oynamasının alakası yok aslında Sen kaç haftalıksın?
[silindi] Anneolmak188 Niye endişeleniyorsun canım O zaman? belki de suyun gelmiş doğum başlıyordur doğum haftasındasın zaten.
Anneolmak188 Semanur21 mantıklı doktorda eşimi yormak istemiyorum şuan kaç gündür doktorlardayız zaten
Semanur21 Anneolmak188 anlıyorum sizi ama sonuç olarak bi can taşıyorsunuz bu sizin veya eşinizin yorulması gibi bi tercih meselesi değil su patlamışsa 24 saat içinde doğum gerçekleşmesi gerekiyor diye biliyorum bebek susuz kalırsa zarar verebilir önce evladınızı düşünmek zorundasın
Esores Su bildiğimiz içme suyu renginde oluyor bende şarıl şarıl akmıştı bitmek bilmemişti ben olsam emin değilsem idrardır die mutlaka giderdim çünkü suysa Allah korusun bebek tehlikeye girer nasıl hatırlayamıyorsunuz az geldi o zaman
Anneolmak188 Esores baya geldi gidene kadar ama çiş gibiydide pijamam falan iç çamaşırım hep ıslaktı Hareketleridr kısıtlı gibi şuan bebeğin
elaymoms Anneolmak188 Neyi bekliyosun hastaneye gitmek için canım? Bebeğini riske atmaya değer mi? Esin tabi ki uğraşacak , yorulacak sen karnında bir can tasiyosun. Hemen hastaneye git