mbetuly mbetuly resim cekerken cok zorlandim goruyormusunuz bilmiyorum cok silik bi cizgi var elimde net görüyorum. 9. Gün regl gecikti 5. Gunde kan verdim negatifti gec döllenme olmus olabilir mi sizce de cizgi var mi
xbebegimx mbetuly silik cizgi var ama testin kendi cizgisi degildir umarim bazi testler de oluyor boyle.
seyma-29 mbetuly olabilir benimde öyle oldu 2 gün sonra tekrar test yaptım daha kırmızı çıktı sonra kan verdim 234 çıkmıştı 1 hafta sonrada 4000 küsür çıktı benimde inşallah vardır canım
Ayglll mbetuly benim de testim böyle çıkmıştı hemen gidip kan testi verdim 25çıktı değerim de doktorum hamilesin dedi geç döllenme olduğunu söyledi şuan 15+4 hamileyim gönlünce olur inşallah