Hiraahmet Kızlar ben klomen kullandım bittiği gün yani geçen perşembe kontrolüm vardı yumurtalığım 10 mm olmuş bir gün arayla ilişki dedi doktor perşembe cuma pazar biz üç gündede yaptık cumartesi hariç adetimin ilk günü 29 ekim son günü 4 kasım iki gündür sol karnımın altı ve karnımda bi yoğunluk var ağrı var adet ağrısı gibi biraz neden olur sizce gebelik varmıdır
Esrarslan Hiraahmet şuan yapsan bile çıkmaz biraz daha beklesen daha iyi ben adete bi hafta varken öğrenmiştim
Edaaaaaaaa Esrarslan kaç ile öğrenmiştin ben de 1 hafta kala 16 ile öğrendim ama daha adete var 3 gün panik halındeyım ;)
Esrarslan Edaaaaaaaa kan vermedim adeti beklemek istedim bugün de adeti bi iki gün geçti yarın randevum var keseyi de görüyüm diye gitmedim o korku hep bende de vardı ama çok şükür testler doğruymuş 😊
Hiraahmet Esrarslan dün doktorumu aradım ağrım olduğunu söyledim buda yumurtalıkların ggeliştiğinin veya çatlayacağının göstergesiymiş