Selam hanımlar,
HSG deneyimimi sizinle paylaşmak istedim;
İlk deneyimim 2021 yılında Kadıköy Sonomed’de olmuştu ve gerçekten de ağrısız bir işlemdi. Sadece işlemden sonra hafif adet sancısı gibi bir sancı olmuştu.
İkinci deneyim; Prof Süleyman Yalçın Şehirhastanesinde oldu. Burada da tam tersi çok ağrılı bir şekilde gerçekleşti işlem. İlkinde yok denecek kadar az bir kanama olmuşken bu sefer epeyce kanamam oldu. Rahim ağzının dar olduğundan bu kadar ağrılı olduğunu söylediler fakat ben pek ikna olmadım bence tamamen kullandıkları cihaz tipiyle alaklı 🥲
Sizin deneyimleriniz nasıl geçmişti?