Fly007 bel ağrısı,ishal,küçük tuvalete çok çıkma bende 2 haftadır var bebek bugün aşırı hareketli bide,bana göre doğum belirtisi değil bunlar olsaydı 2 haftadır gelirdi bizde 39+1 iz….ama sizde ilk defa oluyorsa hepsi ishal doğum belirtisi diyolar,küçük tuvalete dahq sık çıkıyorsun alt tarafında daha çok doluluk hissediyorsan bebek kanala inmis olabilir bel ağrısı da sancı ile birlikte geliyosa yine aynı şekilde doğum belirtisidir…hakkınızda hayırlısı olsun 💖