nursomyurek şu an üzeri dereceli termoslar var. Suyu termosa kaynar bir şekilde değil de mama suyuna yakın bir derecede koyuyorum ben. Bebeğim uyanana kadar da ideal sıcaklığa yakın oluyor yine. Ne sıcsk ne soğuk yani zaten hemen soğumuyor. Ya da 2 gece önce mesela suyu kaynattım ve soğumasını bekleyemedim. Çok uykum vardı. Biberonlara hazırlayacağım mamanın yarısına kadar kaynar suları koydum, kalanını termosa doldurdum. Bebeğim uyandığında o biberondan sular soğumuştu. O soğuyan suyun üzerine termostaki kaynar suyu dökünce yine ılık oldu 😂 her türlü halledilir bunlar yani