Virgohome şükredin bence inş süt konusunda sıkıntınız olmicaktır kendimden biliyorum ilk gebeliğimde 7 . Ayımdan itibaren gelmişti ve hiç süt sıkıntım olmadı doğum daha olmadan sütüm gelmeye akmaya başlamıştı. İlk süt evet çocuk için çok yararlı ama bu süt bir kaç gün hatta 1 hafta geliyor rengi çok sarı oluyor çok vitaminli bı süt yani dokunduğunuzda bir şey olmaz merak etmeyin boşa gitmez yani☺️