Mervebeliktay benim adetimin ilk günü gibi olmuştu. Kasıklarımda ağrı, kusma ve ishal vardı. Ne suyum geldi ne de nişan. Baya 1 saat filan tuvalette kaldım kusma ve ishalden dolayı sonra dedim ki adet olmıcağına göre galiba doğurucam ben😂 eşimi uyandırdım, annem bizdeydi onu da uyandırdık o direkt hastaneye gidelim dedi. Ama ben de sürekli bi büyük tuvalet hissi var dedim gidemem çıkamam evden yolda altıma yaparım. Zar zor ikns ettiler beni. Ama yolda ağrı iyice şiddetlendi. Hastaneye gittiğimde meğer doğum başlamış, az daha evde kalıcam diye diretsem evde doğurucakmışım😂 hastanedekiler evde cekmissin sancıyı açı eşiğin çok yüksek oo filan dediler de ben kolumu çarpsam ciyaklarım hiçte yüksek değildir aslında 😀 tuvalet hissi de bebek baskı yaptığı içinmiş, kusma da açılma olduğu içinmiş meğer. Ben tuvalet hissini araştırmamıstım hiç o yüzden bilemedim ama sizin aklınızda olsun en azından.