Kızlar ben hayatımda ilk kez klomen ve ovitrel kullandım asilama oldum tutmadi bugün de regl oldum ama yine normal her zamanki gibi yoğunlukta tek fark aşırı köyü renk siyaha yakın nerdeyse koyu kahverengi peçeteye kırmızı da geliyor silince ped de de aslında kırmızı var dikkatle bakarsam ama hiç böyle koyu regl görmemiştim ilaçların etkisi mi bu acaba?