Denizinanne Evet hanımlar hamileyken durmadan burdan normal doğum yapan insanların hikayesini okuyordum ve bana çok iyi geliyordu sabırsızlıkla kendi hikayemi yazmak için bekliyordum ve nihayet bende yazicam. 16 mart gecesi doğumu tetiklesin diye eşimle iliskiye girdik daha sonrasında ben sıcak duşa girdim belime sıcak tuttum bir yarım saat kadar duşta kaldım birden bire nefesimin kesildiğini hissetim hemen havluyu üstüme alıp banyodan çıktım eşimi çağırdım eşim yardımcı oldu giyinmeme saçımı falan kurutmama birden bire midemin bulandigini hissetim lavaboya girdim içimde ne var ne yoksa kustum aynı zamanda ishalde oldum birdenbire neyse kusmam bittikten sonra limonlu bir soda içtim midemi rahatlatsin diye ve uyudum uyuduğumda saat gece 12 ydi daha sonra gece 2 de midemde bir ağrıyla uyandım gece küstüğüm için onun ağrısı sandım 5 6 kez tuvalete gittim geldim baktım geçmiyor sancı duruyor bir süre sonra tekrar geliyordu hemen eşimi uyandırdım galiba ben doguruyorum dedi tabi eşim inanmadi karnımı falan ovdu sancı dursun diye baktım durmuyor kayinvalidemi aradık doğumun başladığını haber verdik tabi o da hemen geldi beraber gece 4 te hastaneye gittik çatı muayenesi yapıldı açıklık bir santimdi nst de sancilarim düzensiz çıkıyordu 2 saat sonra tekrar gelmemi söylediler sancilarim o kadar ağırdı ki ağlayarak dogurmuycam dedim hastaneden çıktım eve geldik sabah.namazimi kıldık Meryem süresini okudum okuyunca içime bir ferahlama geldi korkum gitmeye başladı sonra tekrar saat 10 da hastaneye gittik 3 santim acilmam vardı sancilarim sıkılasmaya başlamıştı yatışımı verdiler nst bağlandı 20 dakikada bir ebeler kontrole geliyordu saat 2.30 gibi acilmam 6 7 santim olmuştu ebe geldi bir iğne yaptı sonrasında aşırı şekilde büyük tuvaletim geldi ebe ablayı çağırdım aşırı tuvaletim geliyor lavaboya gidebilirmiyim dedim o da tuvaletin değil bebeğin geliyor dedi elini içime koydu şimdi bir ağrı gelicek ısınma hissin geldiği gibi ikin dedi bende öyle yaptım saat 15.16 gece bebeğim doğdu şimdi mis gibi kokusuyla yanımda gerçekten acı eşiği aşırı düşük bir insanım ve doğumum cok iyi geçti o yüzden hiç korkmayın doğum için çalışın biz cok çalışmıştık ikinmayi öğrenin ve asla doğum sırasında bağırmayın kusura bakmayın biraz uzun oldu daha anlatamadığım bir sürü şey var ama bu kadar yeterli sorularınızı cevaplarım😊
Yasminkrc Denizinanne hayirli uğurlu olsun saglikla büyüt insallah kuzum ♥️ neler yaptin hamilelik sirasinda bende 36. Haftadayim basliycam yavaştan ne gibi egzersizler yaptin
Sinem_0618 Denizinanne kaç haftalıktınız acaba benimde 3 4 cm açıklığım var da ilişki olsa acaba gerçekten foğum başlar mı diye düşünüyorum 38+0 ım ben
Denizinanne Yasminkrc canım hamilelik boyunca yattım valla sadece 37. Haftadan sonra yerleri sildim simge dumanın kanala girme videosundaki egzersizleri yaptım ve günde 5 6 bin adım.attim son olarak ta iliskiye girdim hemen gecesinde dogumum başladı canım
Denizinanne Sinem_0618 ben burda okumuştum bazılarına iyi geliyormuş bazılarına gelmiyormuş bana geldi 38+3 te geldi bebeğim 😊
Bir_prens_annesiiiii Sinem_0618 yatış vermediler mi size bana 3-4 cm açıklık var dediler yatış vermişlerdi
Sinem_0618 Denizinanne pazartesi doktor kontrolüm var onun öncesi bende denemeliyim bence suni sancı ile başlasın istemiyorum çünkü 😊
Denizinanne Sinem_0618 evet kendi sancinla daha kolay oluyormuş umarım benimkinden güzel bir doğumun olur😊
HilalMF Sureyya1 hastahaneler de eğitim veren gebe okulları var orda tğm hamilelik süreci ce sonrası için bilgilenebilirsin
Denizinanne Sureyya1 canım kolay aslında YouTube da anlatanlar var kalcana tuvaletini yapıyormuş gibi ıkinman lazım zaten doğum başlayınca ikinma isteği kendiliğinden oluşuyor ve doğumda hiçbir şekilde bağırma çünkü doğum insanı aşırı şekilde yoruyor birde bağırmakla gücün bitmesin
Sinem011 Sureyya1 ıkınmayi ogrenmene gerek yok bebek geldikten sonra kendiliğinden ikiniyorsun doktorunda yonlendiriyor bende sizin gibi merak ediyordum ama gerçekten ıkınma o an oluşuyor istemsiz bir şekilde
Bir_prens_annesiiiii Sureyya1 gebe eğitim okulları oluyor yüz yüze yada online eğitimlere katılabiliyorsunuz ben doğum hakkında hiç araştırma yapmamıştım ebeler ıkın dediler nasıl ıkınıcam diye sordum şöyle ıkın böyle ıkın dediler dedikleri gibi yaptım çok sürmeden doktorlarında yardımıyla doğdu çok şükür
Denizinanne Tubazeynepalin canım korunmasız iliskiye gir hemen tetikliyor doğumu ardından da sıcak duşa gir umarım doğumun baslar☺️
Sinem_0618 Tubazeynepalin yatırmadılar ya 39+2 oldum pazartesi günü randevum var bakalım artık yatıracak mı 40 ı geçirmeyi çokta istemiyorum açıkcası
Hayatmavii16 39+4 olduk gelen giden yok artık çok bunaldım bizde eşimle ilişkiye girdik1 gün önce 2 gün üst üste sadece daha bi ağırlaşıyorum kramp oluyor sadece, bu yeni hafta 40. Haftam ve eşim gececi nasıl olacak hiç bilmiyorum sanırım doğurmayacağım 🥲
Denizinanne Hayatmavii16 kendi vücudunu sen herkesten iyi biliyorsun hamilelik öncesinde napinca regl oluyordun öyle düşün onu yap mesela yerleri silince ben hemen regl oluyordum sancim oluyordu dogumuda o şekil düşün umarım sağlıkla gelir bebegin
Denizinanne Sinem011 evet haklısınız ama devlet hastanesinde gerçekten.yonlendirme yapmıyorlar ve hemen kesi.atiyorlar o yüzden önceden öğrenmek en iyisi bende izlediğim videolarda doktor yonlendiriyordu ama doğumda öyle birsey yoktu