dml33 İlk devlette Fatma gürlek te ögrendim memnun kalmadım daha sonra ımc de Hüseyin beye gittim iki kere ona gittim kontrole ondan da memnun kalmadım suan dilek hanıma gidiyorum o daha iyi diğerlerine göre ama bilmiyorum doğum için ben biraz daha böyle normal doğum yaptıran doktor istiyorum sezeryen den kesinlikle cok korkuyorum istemiyorum