Tesisatçıların bir fikri yok, internette de bir çözüm bulamadım belki bir fikri olan vardır diye buraya yazıyorum. Klozet kapağını kapatıp sifona basıyoruz. Kapağı açtığımızda oturulan yerde su damlacıkları oluyor birkaç tane. Akşama kadar elimde domestos kapak silmekten fena oldum. Neyden kaynaklanır bilmiyorum var mı fikri önerisi olan ?