Minaesra Kızlar merhaba, 27+3 haftalığım, bugüne kadar kafa ölçümü iyi dediler bugün başka doktor baktı ve 1 hafta geriden geliyor dedi. Fikri olan var mı lütfen yardımcı olun
HaA Minaesra bizimde ileri de gidiyor ama bir sorun olmadığını söyledi doktor 1-2 haftaya kadar normalmiş bu şekilde
Lale-gul Minaesra benim bebegimin de kafa çapı 1 hafta geriden geliyormuş. 24.haftadayiz. Bu hafta büyüyüp buyumedigini öğrenicem. Detaylı ultrasona girdinmi? Perinatolog ne dedi? Mesela benimki anatomik bir sıkıntı yok dediği için biraz kendimi rahatlıyorum. 1 hafta gerilik önemli değil yeterki büyümeye devam etsin. Beslenmene dikkat et. Siz sordunuz mu neden olmuş olabilir gerilik diye. Ben mesela o hafta hasta olmuştum. Doktor ondan olmuş olabilir demişti.
ballibocek Minaesra doktorların kullandığı cihazlar arasında fark olabiliyor bir de normalde de cihazlara %10 Sapma hep olabilir. Muhtemelen bir şey yoktur, devam eden kontrollerde bakarsınız veya kendi doktorunuza hemen açın konuyu içiniz rhatşasın
HaA Lale-gul ben detaylı ultrasona girdim bir sorun olmadığını 3 haftaya kadar bunların normal olabildiğini bir sorun teşkil etmediğini söylemişti
Minaesra Lale-gul Uzman radyolojiye girdim Perinatolojiye göndermedi doktorum, bebekte sorunda görmediler sadece baş çevresi 1 hafta geriden geliyor dediler ama bir sebepte söylemediler 😐 yani neden olur vs.
Minaesra ballibocek kendi doktorum başka hastaneye taşınmış onunla devam edicem biraz uzak ulaşım zor ama mecbur gidicem ondan başkası içimi rahatlatamaz.. İnşallah dediğiniz gibidir insanın ilk gebeliği olunca çok korkuyor heleki ben çok kafama takarım 💆