Sarednz Mre benim de ilk doğumum 36. haftada olmuştu. Küvezde kalmamıştı çok şükür. Kilosu kaçtı. Sanırım düşük kilo olduğu için daha kolay oluyor doğum.
Mre Tanembebek5 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🙏🏻 evet spinal oldum suyum gelmesine rağmen hiç açılmam yoktu suni sancı vereceklerdi ebe de çok uzun bir yolumuz var deyince kesin olarak sezaryen istiyorum dedim🙈🧸
Tanembebek5 Mre amin canım inşallah 🥰😘🙏 sağlıkla büyüsün inşallah bebişin 🧿🤲🥰 ben de sezeryan düşündüğüm en başından beri son 23 günüm kaldı. 35+4 üm tabi daha erken de olabilir hastane çantan hazır olsun dedi doktorum 😅
Mre Tanembebek5 sağlıkla gelsin inşallah🙈 ben de her şeyini hazırlamıştım içime doğmuş bir tek temizlik kalmıştı😂