Kızlar yarın sezeryan olacağım 38+5 malesef dönmemiş benimki çatı muayenesi yaptı ondada dar olduğunu söyledi yarın 8.30 da hastanede olacağım bana dua edin bol bol tüm duyguları aynı anda yaşıyorum sağlıklı bir şekilde bebişimi kucağıma alayım inşallah 🙏 🙈