Annegulum909 Doktora sordum kesin nedir cinsiyeti die bana görünmez dedi cinsiyeti ne dediysem o dedi bana bişey anlamadım. 23 haftalarda sormuştum boşluk görünüyor kız sanirm demişti ama 🙄
Ceyda76 Annegulum909 doktoru degıstırıp ogrenebılorsın daha doğuma yaklaşmışsın gorememıs Iyı bakamıyor olabılır 11 haftada ogrendım 19 kesınlestı
Gamzem123 Ceyda76 aa çok iyi öğrenmişsin bende 9+5 inşallah hayırlısıyla bende öğrenirim ya çok güzel Bi duygu allahım tabi hayırlısını nasip etsinde ama çok güzel Bi duygu🥰❤️
Annegulum909 [silindi] doktor baktı ultrasonda öle dedi artık detaylı değildi sanırım .ayrıntilisina bakamiyor galiba
Annegulum909 MugeGuness bilmiyorum ki görünmüyor mu hani dedim büyüdü artık orasını mi göremiyor da öle soledi da bişey almadım henüz kıyafet bişey can sıkıcı durumlar işte hayirlisi
semosderler Annegulum909 bebek neredeyse doğdu doğacak nasıl görmüyor o nasıl bir doktor , bence doktorunu değiştirmen daha iyi olacaktır , böyle de bir cevap yok yani ne dediysem o diye bir şey mi olur , senin işin bakmak iki saniye tekrar bakıver yani
nebakiyonkomikmi Annegulum909 Kız taş olsa çatlar nasıl ogrenmedin 10 gebeliğin felan mı merak etmiyorsun başka doktora git ben kaç doktora gittim öğrenmek için 😂
Minigininannesi Annegulum909 hayır görünür kızım da 30lu haftalarda bir sorun oldu başka bir doktor baktı cinsiyetini biliyorsunuz değil mi dedi evet dedim bazen kızlar göstermiyor ogrenemediyseniz diye sormuştum kız görünüyor dedi yani kapanmıyor gorebiliyorlar
Annegulum909 [silindi] tarama testinde girmiştim ama orda da haliyle nedir durumu haftasına göre sormuştum aklıma cinsiyetini sormak gelmedi keşke sorsaydim ama işte çıkınca aklıma geldi .
Annegulum909 Yazmelegi_ üç hafta sonra tekrar gidecem gelrsnz dedi üç hafta sonra da sekiz ay doluyo yani merak ettiğim bu belirli haftalarda mi kesin oluyor sonraki haftalarda kesin ogrenilmiyor mu neyse Allah’tan hayırlısı kızdir diyorum bakalım .
Annegulum909 nebakiyonkomikmi ikinci inşallah kucağıma Alaçam ya sinirlendirdi beni şeker testi yaptırmadım ben bu hamileliğimde bı kızdı biraz ben böle hasta takibi etmem prensip olrak dedi bende yaptrmak istememdim dedim oğlumda bişey çıkmadı bu bu gebeligimde yaptırmadım yaaa varya nerde sorun çekiyor beni beni heralde
tavuklupilav Annegulum909 doktor kendi kendine size cinsiyet partisi yapma kararı almış heralde bu zamana kadar söylememesinin sebebi başka bişey olamaz ahshdhhd
Yazmelegi_ Annegulum909 şöyle diyim erken öğrenen de var ama 15 ten sonra tahmin olarak diyorum 15 ten sonra doğana kadar cinsiyet her zaman gösterir ve her zaman gözükür
nebakiyonkomikmi Annegulum909 Özele gidiyorsan parasını veriyorum diceksin keyfi bakmıyor ya en kotu 300 TL muayne parası veriyoruz şeker yüklemesi yaparım yapmam ona ne ki fırsatın varsa değiştir kimsenin ağız kokusunu çekmem ben valla