baharkaya12 Bu zamana kadar her şeyimiz normal ilerliyordu bir anda akıntım çok fazlalaştı ve doktora geldik su geldiğini söyledi tedbir amaçlı hastanede yatacağım her an doğuma alabilirim dedi ne yapacağım bilmiyorum