elisa38 FgnSlk33 bizde 9 haftaligiz henüz cinsiyetini belli değil ama kız hissettim Zeynep Elisa isimi hoşuma gitti bir kız çocuğu için
2bebegim Aybike, Aylın, Ayla,Asya, Begüm, Beren, Cemre, Çağla, Dila, Ece, Göksu, Miray, Yasemin. benim hoşuma gidenler ama kendi bebeğim olunca karar vermek çok zor 🙈
Freefam Ben kizimin adini Luna koyacagim Beril, Yeva, Sera, Arven , ilay diger seceneklerdi Luna galip geldi😬
kayra21 Ben kızımın adını Kayra koydum çok da seviyorum erkeklere de koyuluyor ama alıştığımız için kızlara daha çok yakıştırıyorum