Ceydabm Kızlar sabah Dr a gittim 2cm acılma vardı.Dr yarın yatış yapalım dedi ben sancım yok diye istemedim.şimdi kahverengi lekelenme oldu.ne yapıyoruz bu durumda.hala sancım yok 🥴