alisko siz bence bugünü de değerlendirin benim pik hiç olmadı ama hamile kaldım yaklaşık olarak sizin testiniz gibiydi
Rinaa alisko evet belki tam 24 saati kaciriyoruzdur, bugun 2 saat gec yaptim mesela testi, bencede bugun degerlendirelim zaten gun asiri iliskiyle gidiyoruz bu ay🤍 sizinde hayirli olsun insallah
Deletedmom_85 Rinaa canım bazen böyle oluyor pik olmadan biraz silik çizgiyle çatlayabiliyor yumurta bazılarında. Diyeceğim o ki, dün 13′ü yumurtlama olmuş bugün de çatlamış gibi gözüküyor teste bakınca. Değerlendirdinix mi?
Rinaa Deletedmom_85 evet canim zaten regl bittiginden beri gun asiri degerlendiriyoruz bugunde degerlendirdik, ya merak ettigim catlama oldu mu ya da catlamayip kiste donusmus olabilir mi tam koyu olmadigi icin
Deletedmom_85 Rinaa o konu hep muallak canım ya. USGden doktor bakmadan ovulasyonla anlaşılacsk Bir şey değil o pek
Rinaa Deletedmom_85 haklisin canim, gectigimiz ay sag yumurtaligimda kist olmus bu ay gider muhtemelen dedi doktor da, o yuzden pek umudum yok bu ay🥹
Deletedmom_85 Rinaa gider gider. Benimde basit kistim vardı ertesi ay adetle atmıştım mesela. Atılıyor dert etme inşallah nasip olur imkânsız değil 🥰