Nur1211 adliyeye gidip dilekçe veriyorsunuz sonra ücretini veriyorsunuz o dilekçeyle sonra evinize belge geliyor dava açılıyor o belgede maddeler var ve mahkemenin hangi gün olacağı var ama bi bebek için bu kadar uğraştırırlar mı bilmiyorum gerekli bilgiyi adliyeye gidip öğrenin bence belki daha kolaydır sizin için bu kadar uğraştırmazlar 🙏🏻