hepimamszz 33+5im sabahtan beri bütün karnım taş gibi ve bebeğim çok az hareket ediyor acaba nedeni nedir yaşayan var mı? 🥹🙄 15 gün önce de sancım olduğundan hastaneye yatırıldım ciğer geliştirici iğne yapıldı
dlndln hepimamszz 27+4 benim de iki gündür karnımda sertleşme fazla olmaya başladı ve ağrı da eşlik etti rahatsız edecek kadar bugün doktoruma sordum eğer dinlendiğin zaman geçiyorsa korkulacak birşey yok dedi sürekli belirli aralıklarla dinlenince geçmiyorsa ağrıda varsa o zaman durum farklı oluyormuş
Mervenur_19 hepimamszz benim de aynı karın sertleşmem ve hafif kasılmam vardı nst de bebeğin sancısı çıkmıştı ve 2 gün yatış verdiler progestan ve adalat kullanıyorum erken doğum riskim varmış. Ama bende hiç ağrı sancı vs yoktu o yüzden ihmal etme doktora görün derim canım inşallah bişey yoktur.
hepimamszz Bütün karnım sert öncesinde sadece bebeğin olduğu taraf bazen sertleşiyor geçiyordu bugün geçmedi 😔 dlndln
dlndln hepimamszz doktorunuza danışın isterseniz tereddütte kalmayın.Stres de yapmayın bir süre dinlenin takip edin kendinizi