nevoliko benim kızım da erken doğuma bağlı solunum sıkıntısıyla 12 gün kiüvezde kaldı. 1 hafta entübe edildi, sonrasında 5 günde kendi kendine nefesi takip edildi. O süre zarfında hiç emzirmedim yalnızca hortumla beslendi. Hiç emzirmedim, küvezi de dışarıdan izledim sevdim kızımı. Çıkacağı zaman anne bebek uyum odasına çağırıldım. 2 gün kaldım. Bebeğin emmesi, nefes alışverişi, kilo alımı takip edildi. Sonrasında salındı. Çok zor emiyordu, eve çıktığımızda da yine de çok ağır emiyordu hatta süt hep akıyordu yutkunması da emmesi de baya zorluyordu onu. Defalarca doktora götürdüm normal dediler. Daha küçük ve yeni yeni emmeyi öğreniyor dediler. Şimdi 2 aylık kızım, hepsi geçti gitti şükürler olsun nefesi emmesi kilosu herşeyi yolunda.yani mutlaka emmeyi öğreniyorlar. Zor oluyor, zaman alıyor ama öğreniyorlar çünkü refleks onlar için🥰 doktor sadece önlem almak istemiş belli ki. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲💕