İnan doğasında 40 günlük bebeyi anne yanından ayırarak yatırmanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Binlerce yıldır anne bebek beraber uyumuş. Doğada düşünebiliyor musunuz anne bebeğini uzağa yatıracak uykuya alışsın diye böyle bir şey yok. Bebeğin iç güdüsünde böyle bir şey yok. Şurda 10 senedir çıkmış uyku eğitimi
Bebek güvensiz hissediyor kendini , anne yanında ancak tam güvenli hissediyor ve annesiyle bağ kuruyor uyurken. Yazıktır el kadar bebelere uyku eğitimi altında yanınızdan ayırmayın. Eninde sonunda ayrılacak sizden zaten.