Zeeynep1 Kpinart anladım canım bakalim vir bulayım da benim doktorum direk Dr nin adını flaan yeni hastane co kbeklemem diye düşünüyorum tabi insalalh
Zeeynep1 Nmhrkl teşekkür bana bilgi verilmedi bende diyorum acaba sisteme girmeyi miunutttu teşekkür ederim canim
Sengul-9798 Zeeynep1 bana kadın doğum direk sevk vermişti randevusuz gitmiştim ben şuan ayrıntılı için gidicem buna da perinatoloji o kendisi oluşturdu randevuyu
Zeeynep1 Sengul-9798 ne güzel ugrasmamissiniz her bölgenin şehrin hastanenin farklı oluyor. Keşke benimde öyle olsaydi😊
Zeeynep1 Yagizayda 24 saat geçmesi gerekiyormuş birkaç kişi öyle yazmış bekleyeceğim sana ne zmaan açıldı canim
Zeeynep1 Tugcezeynep89 özel hastanelerde kendileri yapıyorlar ama devlette perinatoliji yapıyormuş. İlk doğumun ozeldeydi rahattım pek uğraşmadim. Malum fiyatlar aldı başını gidiyor devlet ugrastiriyor vala .