Gozde_52 Herkese merhabalar 🌸 ben dün doktora gittim 8+4 olmam lazimken 8+6 çıktı bebiş iki gün önde gibi , benim gibi böyle iki üç gün önde giden varmı? Bu iyi birşey mi merak ettim sormak istedim 😍
Eldgrn Gozde_52 2 haftaya kadar önde veya geride çıkması normal 2 3 gün bişeyi degistirmiyor takılma birdahakine günü gününe de gelebilir
Liliales Gozde_52 olabilir normal, ölçüme göre değişiyor çok milimetrik olduğu için 😊 ileriki haftalarda bebeğin gelişimine göre ileri veya geri denilebiliyor onu sana doktorun söyler zaten. 1-2 günlük ileri veya gerilik bir şey ifade etmiyor 2 haftadan fazla olması problem olabiliyor 😊
2prensesannesiiii Gozde_52 benimkide 3 gün ilerde ultrasona göre kuzum bazen haftasına geri gidiyor 2 hafta kadar ilerde veya geride olması normal kabul edilir 🙏🏻
Senaykork Gozde_52 canım kötü bişi yok önemli olan sat tarihin , ultrason bişey ifade etmez Benimki 26 ya kadar 2 hafta öndeydi 30 da kendi haftasına uyum sağladı
Gozde_52 Liliales çok teşekkür ederim canım iki gün onde çıkınca bende merak ettim, ölçümlerde illaki değişkenlik oluyor 😍
Gozde_52 2prensesannesiiii aynen öyle canım iki gün önde olunca sasirdimo gün adet tarihimde doğru çünkü yani bu iyi birşey o halde😻🙏🏽
Gozde_52 Senaykork evet sonrasında haftalarında uyumlu oluyorlar sağlıklı olsunlarda önemli olan o ❤️🥰
2prensesannesiiii Gozde_52 dr normalde 31+1 olması gerek sata göre ultrasona göre 32+3 çıktı gelişimi güzel dedi 🙏🏻