29+3 haftalık ikiz gebeliğim var bugün doktor kontrolüm vardı şehir değişikliği sebebiyle doktor değiştirdim 2 hafta önce gittiğim zaman doktor birisi kız birisi erkek demişti ama bugün ikiside erkek mi dedi cinsiyeti değişme durumu olur mu şimdiye kadar bütün doktorlar bi kız bi erkek demelerine rağmen ?