Hirali aminnn bende bir kere gonal f kullandım 10 tane yumurtam oluştu çatladı ama nasip olmadı deprem araya girdi bıraktık tedaviyi bu ay gittin Femara ve çatlatma verdi femarayı kullandım çok belirti yok göğüs ağrısı oluyor onun haricinde yok pazartesi gideceğin çatlatma iğnesi için inşallah hayırlı haberler alırız