Cevaplarınızla beni çok mutlu ettiniz çok korkdum ilk duydugumda iştahsızlık var o yüzden yiyemiyorum ama gelen geçen yesene niye yemiyon yemessen büzüyümez kilo almaz twbi diyolar çok üzülüyorum kşm ister bebeginde kilo olarak gelişim geriligi olmasını