aaslim Detaylı ultrason günümüzdü. Her şey güzel sağlıklı dendi, fakat kalbinde de parlaklık varmış, doktor yüksek ihtimal sağlıklı doğacak çocuk dedi ama içime bir kere ateş düştü. Yaşayan oldu mu ?
ayseetrl aaslim bana da doktorum kalbinde parlaklık görüyorum dedi kalsiyum çökmesi olduğunu söyledi bir ay sonra detaylı ultrasona girdiğimde kalbindeki parlaklığı doktor görmedi büyük ihtimalle kendiliğinden kayboldu canım inşallah senin bebişininki de zamanla kaybolur.
MeltemKartal22 aaslim merak etme korkma bize de dendi tek başına olan bi vurgu birşey ifade etmiyor demişti geçer demişti ve birdaha ki kontrol de geçmişti stres yapma birdaha ki gittiğinde geçmiş olarak görürüsün ❤️
Esraguvennn aaslim bebeğin erkek mi bilmiyorum ama genelde erkek bebeklerde aşırı sık olan bir durummus. Bizim onun için neler dedi genetik dotoru. Sonra detayliyi yapan doktora sordum saçmalamayın bir tek gördüğümüz şey hasta demek için yeterli değildir tabi koymak için birden fazla anomili olması lazım dedi. Zaten 9. Ay içinde kendiliğinden kayboldu şimdi 3 yaşında paşam maşallah sağlıklı ♥️