Hlya_35hsyn Merbaha kizlar.adetime 5 gün var doktor rahim kalinligin fazla gebelik olabilir dedi. beta hgc bakti 2.39 çıktı.boyle değeri olup yükselen varmı?
Mihrimahvuslat Hlya_35hsyn gününe daha varmış yükselir inşallah hayırlısı olsun hakkında 🥰 daha düşük sonuç alıp yükselen bile oldu burda içini ferah tut 🤲🏻❤️