zaxeles doğum hediyesi bence ailelerden ya da dışardan gelince daha mantıklı. Eşim bana doğum hediyesi olarak 50 bin tl’lik bişey alsa ne olur yani ??? Kese bizim kesemiz. Para ikimizin parası. Bana hediye mi almış oluyor yani ikimizin cebinden eksiliyor sonuçta. Ya da biz bu hediyeleşme olayını abartı buluyoruz ondan da bana böyle geliyor olabilir. Bana hediye alacağına çiçek alacağına kıyma al, et al diyorım genelde 🤣 bi sarıldı mı güzel sözler söyledi mi saçımı okşadı mı tamamdır, canım kocam 🫶🏻 ben böyle düşünüyorum ya aksi düşünen varsa da kendi bilir 🤷🏻♀️