Kpinart evet doktorlar genelde gaz ilacı önermiyorlar, bize biogaia önerdi ama o da bağırsak düzenleyiciymiş gaz ilacı değilmiş, başka bi doktorda benim söylediğim şeylere bebek kakasını yapmayı öğreniyor bunlar normal dedi öyle susmayacak şekilde ağlaması yoksa gaz değildir dedi ama bebeğim çok rahatsız huzursuz belli, arada karnı sertleşiyor felan, masajlar yapıyorum alttanda üstten de gazını çıkarıyo ama yinede rahatlamıyo bi kendini sıkacak diye iki büklüm yapıyor