Peri_kizi canım bende de gebelik şekeri çıktı çok şükür atlattık şöyle:
Açlık 95 geçmeyecek .
Tokluk 140 geçmeyecek
Tokluk kanı ilk yemeğe başladıktan sonra bir saat sonra ölçmen gerekiyor , bazıları yemek bitikten bir saat sonra diyor ben hep son lokmamı yuttuktan bir saat sonra ölçüyorum hala kontrol ediyorum 36+3 deyim