rasel_0108 Bebiş 4200 kg olduğunu söyledi doktor sezeryan için gün verdi normal doğum yapan oldu mu bu kg sahip bebeği olan ,normal doğum istiyordum
Alymus rasel_0108 37de 3500 dedi doktor 4 geçerse sezeryan diyor ama ultrason yanılma payı var sezeryan olup bebem ya zayıf doğarsa üzülürüm sonra 😂
1996snl havvasutcu bilirler tabi her ay kontrole giderken kilo boy söylüyorlar doktorlar gerçekten bilirler mi die soru mu olur
havvasutcu rasel_0108 hmm anladım canım inşallah Rabbim kucaginiza almayı güzel bir şekilde geçmesi için nasip etsin 😊
havvasutcu rasel_0108 hmm anladım canım inşallah Rabbim kucaginiza almayı güzel bir şekilde geçmesi için nasip etsin 😊
Melekler12 rasel_0108 bende normal istiyorum ama iri bebek olunca zor görünüyor sağlıkla gelsinler yeter 🌸
Zeyneb_mihrap76 rasel_0108 evet ben yaptım 41+3 te 4 kilo 180 gram olarak doktor geldi alttan muayene ettin çayın müsait sen bu doğumu yaparsın dedi kendinede güveniyordu dikişsiz doğum yapacaktım ben omuzları çatıya takılınca kesi atmak zorunda kaldı
Mervegl01 Canım bende şuan 37+4 üm bebeğim geçen haftalarda 3523gramdı ve 11gün var doğuma bebeğim 2 hafta önden gidiyor kilosu doğuma 4ü geçer dediler 24 üne gün aldık sezeryan hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
Deniztrn rasel_0108 arkadaşımın oğlu 4500 gram normal doğdu.. ama biz almanyadayız burada sağlığı tehdit etmediği sürece normal doğum bekleniyo.. bebeğin kilosu sezaryen kriteri değil..