Sarılık degerimiz 7.4 cikti sizce normal mi
Oz_se benim bildiğim bu değerler çok normal bizimki 14 çıktı sınır 18 dedi şükür 11 e düştü
Oz_se bol bol emzirin düşer. Aç kalmasın yeter. 15 ten sonrası yüksek oluyor
Gns-gur baya iyi oyleyse tesekkurler
HilalEyce emziriyorum sık sık teşekkürler