Pazartesi günü gebe olduğumu idrar testi ile öğrendim gecikmemin ilk günüydü, salı günü sağlık ocağına giderek beta hcg verdim 704 çıktı bugün tekrar beta hcg verdim 1580 çıktı değerim, doktor ultrasondan baktı ama göremedi keseyi, yarın da gel alttan ultrason ile bakalım dış gebelik mi diye bakalım dedi. Hiç kimseye söyleyemedim hamile olduğumu kalp atışını duyduktan sonra söylerim diye ama sanırım dayanamayacağım. Sizce dış gebelik ihtimali var mıdır?