aslihan1 Benimde son 10 gün .bugün ilk defa çatı muayenesi vardı açılma yok ama yumuşama var dedi .nst de az sancım çıktı ama ben hiç bişey hissetmiyorum sanki daha 10 ayım varmış gibi geliyo hiç bi belirti yok 😂 ama son 10 deyince doktor heyecanlanmadım değil hani 😬
ZeyooZ Papatyali canııım allah yardımcın olsun hadi bir avazda doğuruver sonra kendine gelince de haber ver çok öpüyorum seni 😍😘😘
Papatyali ZeyooZ cnm daha doğurmuyorum eve geldim kendi sancımı bekliycem dedim artık 1 hafta bile sürer dedi dr 😂♥️😂😬