pinkioctober Bugün tam 19 olduk 340 gram çıktı ağırlığı ama uygulamalarda hep 250gr civarında yazıyor. Geri kalan her şey haftasıyla uyumlu şükür. Bana çok geldi bu civarda çıkan var mı
Zeynepozcan pinkioctober 296gram çıktı benimki de dün ama benimki sata göre 18+1, usg göre 19 haftalık
mrymnr123 pinkioctober benim de 18 haftalık iken 313 gram demişti gayet gününe göre iyi gidiyo dedi bence evham yapmayın her bebek kendine özel durumlarla gelişiyor büyüyor 🥰
pinkioctober mrymnr123 doğru aman iyi olsun da yeterki☺️ büyük olur da doğuramam yada erken doğar diye çekiniyorum. Tabi artık son haftalar da belli olur o kadarı. İnsan tutamıyo kendini😄