Seher--12 tüp bebekle hamile kaldım, 12 hafta olfuk. Doktor kasik karin bel hatta bazen baldır agrisi olabilecegini de soylemisti. Sadece onemli olan ne full yatcan ne de çok iş yapcan. Agir kaldirmiycan uzanmiycan ama gunluk islerini yarim saat gecmiycek sekilde yapabilirdin fazla ayakta durma demisti. Benim evde halı yok evi rahat süpüruyordum sakın halı süpüreyim deme,hafif yarim saat is o kadar. Agrı sızı olcak. Tutunma ağrıları yerleşme agrilari onlar hayırlı olsun