Ilahem Mrhaba hanimlar.martin 6si ikinci sezeryanimi oldum.bi sure bebek dusunmuyorum spiral taktirma istiyorum.bildiyim kadari ile sezeryanla dogum yapanlar spirali 6 ay sonra koydura biliyolar.siz kac ay sonra spiral koydurdunuz.?
Semanurk Ilahem ben doktoruma sormuştum. Adet olunca yapılır istersen doğum sonrası adet söktürücü veririm olunca yaparız dedi 6 ay yada Bir süre vermedi
Semanurk Ilahem yok henüz hamileyim benimde 2. Gebeliğim daha istemiyorum o yüzden ne zaman takılır diye sormuştum. Adet olunca gidicem yanına bakalım
Ilahem Semanurk he bende 1 ay once dogum yapdim.doktor fitil verdi iliskiden once kullan dedi hamileliyi engelliyomus.ama yinede korkuyorum hamile kalirim diye.cocuklar cok kucuk. buyuk kizim 18 aylik🤦♀️