11+3 haftalık hamileyim,aslında sürekli gittiğim doktorum vardı ama bi doktorun ismini cok duyunca ona muayene olmak istedim memnun kalsaydım o hastaneden doğum paketi alacaktım.muayene etti folik asit markamı beğenmedi aktif değil bu dedi başkasını önerdi omega balık hapı falan da önerdi ama bunlar anlaşmalı hapların isimleriydi tabi,sonra sana düşük iğnesi de yazdım eğer kanamam olursa yaptırırsın dedi.ama benim hiç kanamam olmamıştı söyledim olmadığını eger olursa yaptırırsın dedi.kan pıhtılaşma testi istedi,ilk gebeliğim önceden bi kaybım yok dedim olsun ben istiyorum yine de dedi,ikili tarama testini yaptırcaksın dedi danışmaya bi indikki hepsi toplam 4500 tl tuttu,benim amacım ikili tarama testi yaptmrmak değildi onu haftaya yaptırcaktım,ben sadece doktoru bi görmek istemiştim,normal mi yoksa fazla mı ticari düşündü anlayamadım.