Anneler merhaba şuna 28+1 deyim
- Haftadan beri rahim ağzı kısalığım vardı 25mm
Hastanede çalışıyorum bugün kendimi kötü hissedince tansiyonuma baktırdım 14/8
- Haftadan sonra 1 ay raporluydum evde yattım sonrasında 30mm ölçüldü geri işe başlamıştım bugün tekrar bakıldı 26mm
Bu haftada sizlerin kaç ölçülüyordu?
Şimdi bide bu tansiyon yükselmesi çıktı 🤷🏻♀️