Merhaba anneler. Bugün sağlık ocağında 2. İzlem için ebemiz el doppleri ile bebeğin kalp atışını dinletti. Normalde 120 yle 160 arası olmalıymış ama bizimki 162 çıktı. 3 kez belli aralıklarla ölçtü. Ben çok toktum acaba ondan olmuş olabilir mi başına gelen var mı endişelenmeli miyim 🙄