Hnd77 bende 29 haftama kadar ercan beye gittim sonrasında sezaryene teşvik vs gibi sebeplerden soğudum kendisinden. Doktor arayışına girdim bi süre. Devlete gittim cihan beyi övdüler ama adama randevu bulmak ne mümkün riskli gebeydim her hafta gitmem gerekiyodu randevu bulamıyordum o yüzden ilter beye gittim bi süre velhasıl benim hikaye karışık biraz 😂😂 sonra bilgin beyi önerdiler aradım randevu için 200 tlmiş ben şok 😂 sgklı bile olsanız o fiyata bakıyor hastaneyle öyle anlaşmış. Ahmet beyi çok övdüler ona gidiyom memnunum