22susam Bugün 41 kart aldım ama bakiye sorguladığımda sıfır gözüküyor arkadaşlar normal mi, ne zaman yatıyor bu süt paraları ve nasıl kullanabiliyoruz bilen var mı ? 🥰
Failknr 22susam kartı nerden aldınız Çarşı diye tarif ettiler Belge bir şey gerekli mi yazabilir misiniz rica etsem
22susam Sağlık ocağında hemşirem kayıt açtırdı sonra telefonuma kartı belirtilen adresten gün içinde teslim alabilirsiniz diye mesaj geldi belediyeden gittim ve aldım