Aylanursu damlaozcelik_14 hamileligimi ilk ogrendigimde bende de olmuştu demir ilacı vs kullanmıyorum şuan 9+1 deyim geçti
Hilal-95 damlaozcelik_14 evet o yapıyor hep öyle olcaksın ama kabızlık yaparsa söyle doktoruna değiştirsin canm korkma hatta bebeklerde bile yapıyor aklında bulunsun
dexter AslanBebeginAnnesi 😂😂😂 herkes anlayıp cevap vermiş ben de diyorum bu ne 😂 her dk. idrar tahlili istiyolar ilk akım orta akım vs. onlar gibi bir şey mi acaba dedim 😂
Aslibh Kan ve demir ilaci yapiyor ben hastanelik ildum onun agrisindan biraktim yarin doktora gitcem soyliycem