Csknaz 13 haftalık hamileyim 2. Bebeğime bi kaç seferdir bugün kasigimin üstünde hareket gibi bisey hissediyorum normal mu gaz Fln değil yani ilkinde 19 haftalık fln hissetim ama anlayamadım ya olabilir mi sizce
Merveee_56 Csknaz 2.gebeliklerde daha erken hissediliyor eğer göbek bolgen yağlı değilse evet hissetmiş olabilirsin
Ebus2045 Bende 13 haftadayim hatta yarın 14 oluyorum benimde 2. Gebeligim aynı şekilde çok hafif hissediyorum ilk gebeligimde 16 da hissetmiştim. Doktora sordum evet hissedebilirsin dedi
Csknaz Ebus2045 yaa temin göbeğim altında hissetim yani hani bağırsak vs değildi garip geldi bana da erkenden olunca zaten 2. Gebelikte bazen erken hissediliyormusta bu kadar erken beklemiyordum 1 2 hafta sonra diyordum olur belki diye
Merveee_56 Csknaz ilk gebeliklerde rahim kasi daha sert oluyor o yüzden hareketleri geç hissediyoruz ikinci gebeliklerde rahim gevsedigi için erken hissediliyor rabbim saglikli sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏