Deletedmom_103 Selam güzeller güzeli anneler beta kaçken kese gördünüz acaba bugünkü değerim 3331 18ine randevu aldım gitsem keseyi ve bebeğimi görebilir miyim ☺️
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Görürsün tabi ki. Sağlıkla inşAllah❤️ Ben en son 7 Nisan da 509.67 idi 11 inde kontrol de kesemizi gördük çok şükür, bebek ve kalp atışı için 24 üne sıra aldım. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🤲🏻🧸
Mihrimahvuslat Deletedmom_103 3000 olunca görünüyor zaten seninki maşallah güzel artmış 🫠sağ salim kucağına da alırsın inşallah 🤲🏻❤️
Deletedmom_103 minikmucizeemaak ay inşallah bebeğim inşallah çok amin 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺. Tekrar beta baktırmama gerek var mı acaba yeterli mi ☺️
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Doktor randevuma az kalmış bence direk doktora git canım eğer düşük değerler olsa takip et dersim ama doktor zamanında yakın ben çok az değerle öğrendim o yüzden 1 hafta takip ettim
Gm1709 Aslında kese için beta değerinin pek bir önemi yok gebeliğin kaçıncı haftası olduğu daha önemli çünkü beta değeri herkeste Farklı seyreder 😊
Deletedmom_103 minikmucizeemaak bende 103le öğrenmiştim ayın 5inde. 10unda tekrar verdim 632 çıktı bugünde 3331 çıktı pazartesi sağlık ocağında rutin enfeksiyon testleri için kan alınacak o zaman tekrar beta baktırırım ☺️
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Ben tam 5 haftalıktı gittiğimde bugün 5+2 yiz sağlıkla kavuşalım aynı gidiyoruz hemen hemen son adet kaçtı senin
esnyz14 Deletedmom_103 Kese görünür bebişten emin değilim ben 6 haftalıkken görmüştüm ama görmezsen de endişe etme kuşum 😍
Gm1709 Deletedmom_103 kese kesin gözükür ama bebiş gözükmeyebilir eğer öyle bir durum olursa sakın endişe etme aynısını ben de yaşadım çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı 😊❤️
Deletedmom_103 minikmucizeemaak ayy aramızda 2 gün var nerdeyse adetim 5indeydi 22sinde yumurtlama gördüm bugün 5+1iz ☺️☺️☺️
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Hayırlısı olsun canım ❤️ Ben 30 unda 1.20 çıktı negatifti. 1 inde 12.58 3 ümde 79,41 5 inde 257,45 7 sinde 509.67 çıktı doktorum daha gerek yok dedi 11 inde kontrole gittik
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Benimde 7 siydi regl günü, 21 İ çatlamak üzere demişti öylesine bi kontrol de ❤️
Deletedmom_103 minikmucizeemaak evet hemen hemen aynıydık biz ben 24ünde 1.20 ile öğrnedim sen 30unda hatta 2 gün sonra sen test yapıp tekrar çift çizgiyi görmüştün ben umudumu bu aydan kesmiştim. O zaman sana çok dua etmiştim kanın pozitif çıksın diye 1 hafta sonra falanda ben pozitifi gördüm 😻😻😻
Deletedmom_103 esnyz14 aslında 6ya bir gün kalmış oluyo randevu zamanı. 20sinde eşim göreve gidicek gitmeden görsün istiyorum bebişide umarım görürüz 🌺🥺🥺
esnyz14 Deletedmom_103 umarım vajinalden bakılırsa görülebilir belki kuşum belki direk karından da görülebilir inşallah görürsünüz🤍🤍
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Allah bin kere razı olsun ne güzel dualarına beni de katmışsın ❤️ şimdi de dua edelim birbirimize sağlıkla devam edelim zaman geçmiyor gibi
Deletedmom_103 minikmucizeemaak ayyy inşallah inşallah sağlıkla ilerlesin herşeyimiz sağlıkla kucağımıza alalım, bekleyen kim varsa 😻😻