_Deniz1 canım tavsiyem eğer sezeryan değilse yani seni orda rahatsız edecek dikiş falan yoksa evde gün içinde sürekli tayt giy. Ama karnından yukarı çıksın biraz. Yani ben ekstra hiç bişi yapmadım doğumda zaten 10 kg gitti eve gelene kadar sonra da 5 6 kg fazlalık vardı az biraz göbek vardı emzirdim bol su içtim ve hep tayt giydim. Şahsen ben korse giyme olayına girmedim zaten çocuğu emzirirken kan ter içinde kalıyordum darlanirim diye almadım hiç ama oda etkili sonuç veriyor